Když vám začne klesat počet objednávek v e-shopu nebo vám přestávají chodit poptávky přes firemní stránky, pomůže vám SEO analýza. Online vám specialisté proklepnou webovky ze všech stran. Použijí k tomu špičkové softwary a vlastní know-how. Získáte od nich kompletní revizi s výpisem chyb, které snižují vaše příjmy. Seznam slabin zároveň poslouží jako podklad pro plán optimalizačních prací, aby se stránky dostaly na přední místa ve vyhledávačích. Prozkoumejte, čemu se věnuje SEO audit a jak může prospět i vám.
SEO analýza obsahu vám zjistí klíčová slova online
Webovky staršího data mívají v porovnání s těmi moderními hendikep ve zpracování obsahu, který nevyhovuje algoritmům webových vyhledávačů. V takovém případě můžete mít špičkové zboží a poskytovat ty nejlepší služby a přesto o ně v síti neprojeví skoro nikdo zájem. Na vině přitom není kvalita vaší nabídky, ale její špatná dohledatelnost, protože na stránkách neuvádíte klíčová slova. Ta vám naštěstí najde SEO analýza, abyste díky nim opět vynikli online. Uvědomte si, že když do Googlu a Seznamu napíšete nějakou frázi, očekáváte, že ji pak najdete v doporučených odkazech. Jinými slovy vyhledávač vám předloží takové www, kde zadaná klíčová slova objevil. Z hlediska byznysu je tedy nezbytné na firemních webech a v e-shopech tato sousloví používat. Tím si zajišťujete vysokou návštěvnost a dobrou prodejní konverzi.
A co následuje, pokud SEO analýza zjistí, že klíčová slova ve vaší online prezentaci chybí? Pak se vašemu webovému obsahu podívá na zoubek copywriter. Vloží na správná místa keywords a celkově dodá textům šťávu. Navrhne lepší členění informací do kompaktních odstavců a rovnou doplní i poutavé nadpisy. Stejně si pohraje i s metadaty a někdy dokonce i s url vybraných stránek. Po slovním “faceliftu” už vašemu prodejnímu úspěchu nebude stát nic v cestě a roboty vás začnou zobrazovat přednostně. Čím vyšší příčku obsadíte, tím vyšší bude organická návštěvnost vašich www a pravděpodobnost, že si u vás lidé nakoupí.
Technická SEO analýza stanoví rychlost www online
Schopnost zobrazit se na všech druzích displejů dnes spolurozhoduje o profitabilitě stránek. Pokud SEO analýza zjistí, že se váš web nedá sledovat na smartphonech, okamžitě víte, proč se vám nedaří online. Schválně si přes Google analytics ověřte, kolik lidí si prohlíží vaše stránky na mobilech. U většiny platforem to je víc než 60 % uživatelů. A co to znamená? Když poškozená responzivita znemožňuje procházení vašich www, uprchne vám nadpoloviční většina potenciálních zájemců ke konkurenci.
Samozřejmě vám technická SEO analýza zreviduje i další oblasti, kde ztrácíte body online. Experti na optimalizaci stránek se často potýkají se špatně nastavenou mezipamětí a pomalým hostingem. Mezi tradičními nedostatky figurují též obrovské fotografie, které zahlcují web a prodlužují jeho načítání o další sekundy, což vede ke ztrátám většiny návštěvníků s pomalým připojením. Přitom stačí pár technických upgradů a internetové podnikání opět funguje.
Snad vám toto stručné představení SEO analýzy pomohlo získat lepší představu o významu předního umístění ve vyhledávačích pro váš online byznys. Už nemusíte tápat v nevědomosti, co je na vašich stránkách špatně. Získejte místo toho přesný výčet brzd. Po jejich optimalizaci je zlepšení vašeho internetového podnikání prakticky nevyhnutelné. Jestli už máte SEO analýzu hotovou, klidně nám napište do komentáře tři hlavní chyby. Zařádíme je společně s ostatními do dalšího online příspěvku o typických www neduzích.